Deze week gaat het gebeuren…

cito2

Hey everybody, het gaat gebeuren. De cito begint vandaag. Ik vind het best wel spannend, maar ik hoef me niet zoveel zorgen te maken want ik heb me toch al ingeschreven voor een school. Dat denken de meeste mensen die ik ken en ik eerst ook. Maar het is niet zo! Je moet zeker niet minder je best doen, want het kan dan zijn dat je het niveau niet meer haalt van die school. Maar genoeg bazigheid. Je mag ook lekkere dingen meenemen :). Wat ga jij meenemen? Wij mogen bijvoorbeeld water, kleine snoepjes in een bakje (anders gaat dat zakje zo kraken) en een kleurplaat of iets anders meenemen waarmee je je kan vermaken als je klaar bent. Volgens mij mag je op sommige scholen ook een mobiel meenemen. OMG!!! Wil ik ook! Zet maar even in je comment hoeveel zin of juist geen zin je hebt in de cito. Of hoe jij het vond toen jij de cito deed.

♣♣♣Good luck

2 comments

  1. Patricia Verschoor · april 19, 2016

    Hoi Pienterest,
    Nou spannend hoor! Ik weet nog dat ik ‘lang geleden’ mijn Cito moest doen en ik echt heel zenuwachtig was omdat ik een beetje tussen twee schoolniveaus zat. En ik wilde heel graag naar de school waar mijn grote zus ook zat ( jouw moeder ). Natuurlijk is de test belangrijk maar gelukkig kijken ze nu ook meer naar andere dingen die je al hebt gedaan op de basisschool.
    Succes!! Fingers Crossed!!

    Geliked door 1 persoon

  2. pienterest · april 20, 2016

    Heel erg dankjewel!!!

    Like

Plaats een reactie